15 Червня, 2022

Карнавал

Повернутися до конкурсу: Вийти за межі

(літрпг, міське фентезі)

Якщо людина не має парадоксальної точки зору на світ,
то що нового вона може розповісти іншим?
Олег Тистол (Україна) 

1

       Вночі зателефонував дід і попросив термінової допомоги. Треба було тестувати якийсь патч [1] до віртуальної іграшки «Карнавал». Відмовити дідові я не міг, бо в нас була така домовленість. До того ж, усі попередні завдання були не складні. Більшість з них полягала в тім, щоб певний персонаж кудись пішов і зробив якусь просту дію в межах однієї локації: забрав і передав лист чи пакунок, допоміг на городі, придбав дрібниці для різних НПС [2] і т.і.  Дід подарував мені невидимий персонаж – «Турист».  Монстри і гравці  на нього не реагували і я міг блукати усюди, де заманеться. Як це було зроблено? Не знаю. Головне, що я можу «користуватися» у Карнавалі двома різними персонажами. В тих місцях, де відбувається тестування, гравців не буває – тільки НПС. Особливістю термінового тестування була поява в Карнавалі двох нових персонажів – «Швеця» і «Ченця». Я зручно розташувався у кріслі-качалці, одягнув комп’ютерний шолом і натиснув кнопку вмикання. Майже одразу перед очима виник текст:

        «Зачекайте! Відбувається активація та налаштування пристрою віртуальної реальності…»

      Цей комп’ютер, разом з шоломом та іграшкою Карнавал, мені подарував дід Мирон. У такий спосіб він намагався відволікти мене від трагедії – два роки тому в автокатастрофі загинули батьки. З тих пір дід опікується мною. За фахом я ландшафтний дизайнер, інакше кажучи, дипломований садівник. Навіщо воно мені? Не знаю. Якось так склалося. Як каже дід – звичайна, випадкова закономірність. Мені двадцять сім років. Після університету намагався робити «зачіски» міським кущам і деревам, але раптом відчув, що вже досить. Вирішив піти у «вільне плавання». Зареєструвався, як приватний підприємець, і займаюсь тільки тим, що подобається. Беру участь в різних конкурсах дизайнерів, роблю невеличкі проекти для приватних осіб. Грошей від одного такого проекту достатньо на пристойне життя впродовж одного-двох років. Моє хобі – комп’ютерний живопис. Мирон, займається комп’ютерним дизайном. Працює керівником відділу у фірмі, яка розробляє комп’ютерні іграшки. Батьки теж там працювали.

       Тестувальник комп’ютерної ігри – це «смаколик» для конкурентів. Конкуренти і користувачі намагаються в різний спосіб отримати інформацію про особливості нових віртуальних світів чи нові додатки до старих ігор. З розробниками іграшок, час від часу, щось відбувається. Вони гинуть в авіа- і автокатастрофах (як мої батьки) чи просто зникають. Кажуть, що до шістдесяти років ніхто з цих фахівців не доживає. Раніше така смертність була лише у шахтарів на вугільних шахтах. Обіг ринку комп’ютерних ігор становить мільярди доларів. Тривалість життя людей вже нікого не цікавить.

        Перед очима виник текст: «Вітаємо вас у віртуальному світі Карнавал. Згідно результатів аналізу пропонуємо вам наступні персонажі – швець (Ш), ченець (Ч), мандрівник (МД), маг (МГ).  Оберіть…». Цікаво, що вони там аналізують? Справа, у низу екрану, мерехтить зелений чотирикутник «Довідка». Натискаю…

       «Ваш психотип на вісімдесят відсотків збігається з персонажами Ч, МГ та Ш. Увага! Якщо ваш психотип збігається з психотипом персонажу менше ніж на п’ятдесят відсотків, то ви отримаєте персонаж з обмеженими можливостями».

       Нічого собі! В мене психотип шевця! Повернувся до попереднього «вікна» і натиснув (Ч). На прохання діда, я повинен «працювати» у вигляді ченця. «Оберіть ім’я» – набираю «Одинак». «Оберіть істоту» – обираю «Людина».

       Буду «мешкати» у середовищі людей. Королівство людей має назву Усміхнена Утопія, але гравці скоротили назву до Ухопії. Орки, ельфи та гноми мають свої королівства. Король Ухопії – людина. Королева – звіролюд. Звіролюд відрізняється від людини розміром вух  і виглядом зіниці. Ухопія постійно  свариться з орками і тримає більшість війська вздовж кордону з Мокшанським Каганатом. З гномами – торгові війни. З ельфами – нейтральні відносини. Час від часу, маємо обмін культурними делегаціями з ельфам та гномами. Королівство ельфів має назву Зелена Прірва, а гномів – Залізна Кутя. Один-два рази на тиждень відбуваються локальні сутички між орками і людьми.  Раз на місяць – облога чи захоплення якогось міста вздовж кордону. Вогнепальна зброя в Карнавалі відсутня.

     «Оберіть зовнішній вигляд» – ставлю галочку поруч з написом «Автомат». Перед очима з’являється худорлява постать з невиразним, безбарвним обличчям. Вважається, що таке обличчя складно запам’ятати. Постать вдягнена в памперс сірого кольору. Натискаю на зображення і «вдягаю» персонаж в простору хламиду чорного кольору. Назва одягу ченця – габіт. Взуття немає. Габіт дає початковий захист від холоду, спеки і магії. Захист зростає внаслідок зростання характеристик. В кишені – п’ять відділень для необхідних речей. Повний комплект одягу має назву «сет» і складається з п’яти речей (разом з габітом): колоратка (білий комірець), пояс, каптур (вдягають на голову) та мантія.

       Пропускаю опис сету [3] і переходжу до наступного пункту меню.     

       «Оберіть місце у грі, де ви хочете з’явитися» – обираю село «Колочак». Інші доступні локації – містечко «Шакоза» і селище «Очікун». «Увімкнути/вимкнути здатність». Перша здатність ченця – «Зупинка». Ця здатність є у персонажів, які мають мирний фах.  Наприклад, «Мандрівник», «Лікар», «Торговець», персонажі-крафтери [4] і т.і.  На першому рівні «Зупинка» діє на відстані 0,3 метри від тіла персонажа.  М’язи нападника, які потрапляють в цю зону, застигають, але, проти меча чи стріли «Зупинка» не захистить. Поза зоною «зупинки» дія м’язів відновлюється. Максимальна зона дії «зупинки» – п’ятдесят метрів. Максимальний радіус дії здатність отримує після потрапляння у зону дії «Зупинки» десяти тисяч нападників. «Оберіть тип ігри – ШІ [5]/Гравець». Обираю «гравець». Штучний інтелект можна використовувати у разі виконання однакових чи автоматичних дій. «Ім’я персонажу» – Одинак.

      «Оберіть характеристику, яка найбільша в реальному житті». Обираю «Інтелект» і ставлю в комірці інтерфейсу число – сто тридцять шість. Це мій IQ [6]. Лише одну з характеристик можна зробити відповідною до реального життя. Така можливість – головна «фішка» Карнавалу, бо відрізняє його від інших віртуальних РПГ. Друга можливість – отримати у початковій локації якусь одну додаткову здібність. Її треба певним чином «відкрити» чи «розблокувати». Про такі дії у грі нічого достеменно не відомо. Довідка стверджує, що додаткова здібність іноді з’являється у грі. Усі характеристики ченця дорівнюють одиниці. Є ще п’ять вільних очок характеристик.

        Далі вже було не цікаво і я натиснув «Вхід у гру».

       «Мені не подобається цей персонаж»…

    Літній ранок. Світить сонце. Співає якийсь птах. Невеличкий сільський майданчик. Біля дерев’яного паркану стоїть жінка-НПС. Трохи подалі від жінки, біля воріт, стоїть чоловік-НПС. На протилежній стороні майдану стоїть, ще один чоловік-НПС. Всі мають одяг з сірої тканини. На жінці блузка з широкими рукавами і довга спідниця з червоним поясом і кольоровими вставками. Чоловіки мають сорочки з невеликими візерунками і штани з чорним поясом. На ногах – чоботи. Все чисте, але не нове. У повітрі, над жінкою і, ближчим до неї, чоловіком блимає стверджувальний знак жовтого кольору. Це означає, що вони можуть видати мені якесь завдання. Над іншим чоловіком гойдається знак питання. Це означає, що в нього немає завдань для гравця. Усі НПС на обличчі мають маску «Громадянин». Тобто, їх обличчя схожі на обличчя манекенів.

       Підхожу до паркану і сідаю на землю справа від жінки. Перевіряю, щоб тріснута дошка паркану знаходилася на відстані трьох-чотирьох сантиметрів від лівого плеча. Сиджу, не рухаючись, дві-три секунди. Подумки викликаю меню. Перевіряю вміст кишень. В лівій – пляшка «Жива вода», чашка для збирання милостині і маска «Мавпа». Назва маски і її зображення виникають випадково. В правій кишені – швацька голка з чорною ниткою і пустий фіал з скляною пробкою. Фіал призначений для ліків або для зберігання чогось дрібного. Отже, маю п’ять пустих комірок. Знаходжу вкладку «Здібності» і подумки відкриваю її. «Натискаю» здібність – «Уява». Тепер, якщо пощастить, можу отримати здібність, рівень якої відповідає реальному життю. Я не знаю наскільки велика в мене ця здібність, але те, що я маю навички дизайнера і вміння малювати у реальному житті, є запорукою високого рівня уяви. У деяких персонажів Карнавалу,  можливість отримати додаткову здатність існує з початку гри. 

       Щоб активувати додаткову здатність «Уява» треба «вкласти» вільні очки у відповідну комірку. Пуста комірка поруч з написом «Уява» активна. Ставлю туди цифру п’ять. Про такі «тонкощі» немає інформації на форумах чи у довідці.  Я дізнався про це випадково – коли «бігав» по Карнавалу у вигляді туриста. Вдалося підслухати розмову керівника клану «Весела Іржа» з магом «Вундер Кент». Магу це знання коштувало 1000 євро у реальному житті. Закриваю очі і намагаюся відчути легкість у тілі. Долонь лівої руки занурюється у траву на рівні коліна. Зігнув вказівний палець і… відчуваю, що палець щось затискає. Пощастило! Я «випадково» знайшов чарівне кільце.

        Перед очима з’явився напис: «Увага! Прийміть наші вітання! Ви знайшли кільце медіуму. Уява підвищується на двадцять одиниць. Кільце може знайти/активувати тільки чернець (лікар, мандрівник, маг). Увага! У вас активована здатність «Медитація». Кільце не можна вкрасти – тільки передати/подарувати».

        У житті я ніколи не практикував медитацію. На жаль, в мене збіг з психотипом тільки на 80% і отримати уяву мені  не вдається.  Підіймаюся і роблю крок у напрямку жінки-НПС. Її очі дивляться в іншу сторону. Зупиняюся. Знімаю кільце з вказівного пальця і вдягаю на середній. Все навкруги застигло і втратило кольори. Перед очима з’являються цифри – йде зворотній відлік часу.

        Дивлюся під ноги і витягаю голку з ниткою. Присідаю і, за допомогою нитки, роблю лінію вздовж пальців обох ступень. Підхожу збоку до жінки-НПС і присідаю обличчям до паркану. Десь на рівні метру від землі бачу дві тоненькі смуги на дошках паркану. Розвожу у сторони ці дошки і навшпиньки перетинаю лінію паркану. За парканом – город. Встаю. Ноги мого персонажа стоять на стежці. Паралельно стежці тягнеться грядка з рослинами синього кольору. Присідаю і декілька секунд дивлюся на листя ближньої рослини. У повітрі над рослиною виникає напис – «гостролист». Йду в самий кінець грядки. Кут городу. Тут стоїть великий зелений кущ. Одразу за ним видно дошки паркану. Кущ – це ілюзія. Проходжу крізь «кущ» і потрапляю у невелику схованку. Бачу термітник і поруч з ним  чотири ростки Чако. Обережно, контролюючи положення ступенів ніг відносно ростків, протискаюся спиною до термітника. Витягнув пляшку з живою водою і ллю по декілька краплин на кожен з паростків. Все!

       Повільно повертаюсь до отвору в паркані і, тим самим шляхом, йду до відмітки. Забираю нитку До кінця дії зупинки часу залишилося вісімдесят сім секунд. Знімаю кільце і кидаю його на землю. З’явився напис «Ви загубили кільце медіума». Натискаю «Вихід».

        Завдання діда виконано! Відправляю повідомлення на сайт Карнавалу: «Карнаваль».

(телефонна розмова)

        – Це виглядало як диверсія, а не як тестування? Чи я щось вигадав?

       – Це було тестування. Головна мета – перевірка дії кільця. Тепер ми впевнені, що воно працює так, як треба. Кільце активує медитацію і підвищує її рівень. Окрім цього, воно дозволяє на короткий термін зупиняти час.  Відстежити зупинку часу у грі неможливо. Твій покійний батько довго працював на цим алгоритмом.

         – А для чого вам оте Чако?

      – Рослина «Чарівне Око» (Чако) цілодобово показує всі події, що відбуваються навколо неї. Адміністрація Карнавалу за допомогою Чако стежить за подіями біля схованок. Два тижні тому, виявилося, що сімнадцять скарбів вже пограбовано. Хтось навчився вимикати Чако. Комусь не подобається, що в Карнавал не можна перекинути гроші з реального світу. Щоб отримати артефакт у грі, в реальному житті віддають мільйони євро. Мабуть, це дії хакера або хтось з наших робітників став зрадником. Він має доступ до секретів Карнавалу. Виставляє на віртуальний аукціон артефакт і віддає його за одну гривню, а мільйони отримує у реальному житті. Махінатори заробили вже тридцять мільйонів євро. Ми доповіли керівникові проекту про злочин. Схованку з ілюзією додали у останній момент, щоб приховати термітник і рослини від гравців. Ілюзія не складна, але розташування рослин може змінитися. Твої сліди ми прибрали. Про зайві рослини Чако нікому не розповідали. Ніхто не хоче ризикувати і втратити роботу чи життя.

       – А хто такі «ми»?

      – Тобі не треба це знати. На всяк випадок запам’ятай словосполучення «Зелена Лампа». Якщо хтось, звертаючись до тебе, вимовить ці слова, то можеш довіряти цій людині на 50% відсотків. Не більше!

      Мій будинок з «бункером» знаходиться у великому селищі Брюхівець. Воно розташоване на відстані п’ятнадцяти кілометрів від міста Лего-по-Ліс. У Брюхівці мешкає більшість моїх замовників. Тут я роблю макети ландшафтів.  Житло має вигляд одноповерхового будинку з високим дахом. На даху – мій робочій кабінет, у домі – кухня, вітальня та спальня. Під домом – майстерня та спортивний зал. У дворі – альтанка і одне велике дерево – дуб. Між альтанкою, будинком і вхідною брамою – доріжки з червоної бруківки. Усю іншу поверхню ділянки займає газон. Дід називає майстерню бункером. Одразу, після загибелі батьків, він примусив мене продати елітне житло в центрі міста і «сховатися» у селі. «Про вся випадок» – це найбільш уживана приказки діда. Своєї машини не маю – користуюся таксі та міським транспортом.

       Пройшло дві доби і відбулося дві події. Перша – я отримав файл з мапою. Подивитися на неї можна тільки у грі. Там відмічені місця розташуванням трьох артефактів. Друга подія сталася через день після першої. Звісно, дід відчував, що щось має статися, але на таке навіть не розраховував. Це була не автокатастрофа, а… «десантування» на пенсію двох відомих працівників фірми «Карнавал». Їх «викинули» з того «гніздечка» впродовж доби. Під час банкету, новий виконавчий директор видав пенсіонерам бонуси за довгу і сумлінну працю. Діди отримали по двісті тисяч євро і туристичні путівки до Шрі-Ланки! Схоже, що нове керівництво Карнавалу не таке жадібне, як те, що зникло. У аеропорту я здалеку помахав рукою, дивлячись на чергу до літака. На людях ми з дідом ніколи не зустрічалися – тільки у «бункері».

       «Не бачу сенсу копирсатися у багнюці,  – писав дід, – тепер грошей вистачить до кінця життя! Вже придбав житло на березі океану. Життя тут  коштує смішні гроші, , , ».

        У тексті три коми підряд. Це наш знак небезпеки. Мабуть відпочинок пенсіонерів відбувається під пильним наглядом. Не пощастило! Тільки зібрався врятувати віртуальний світ від негідників, а тут таке. Не уявляю, як можна допомогти дідові? З іншого боку – якщо не я, то хто? Може щось вдасться зробити у віртуальному світі? У реальному житті я не володію навичками супермена і маю легку форму соціопатії.

      Чесно кажучи, мене «зачепив» той «ченець» – персонажу заборонено брехати. Більше таких істот у Карнавалі немає. В реальному світі я таких теж не зустрічав. Психологи кажуть, що без брехні людина не може існувати в суспільстві. Не знаю. Сам брешу від чотирьох до одинадцяти разів на день, але тільки під час спілкування телефоном. Віч на віч – утримуюся, бо одразу червонію. Щоби приховати брехню у Карнавалі, можна використовувати слівце «можливо». Воно підважую усе, що каже персонаж і запобігає покаранню. Дід запевнив мене, що про такий лінгвістичний «нюанс» нікому не відомо. 

       Мені не подобається ченець, але цікаво, що буде далі. Видалити цей персонаж і взяти інший можна за пів-години. Цього тюхтія ніхто не візьме в клан чи гільдію. Як він зможе вижити? Вбивати, красти і брехати заборонено! Треба вчитися проповідувати, жебракувати і лікувати? Скільки на це піде часу? Невідомо. З іншого боку в мене є можливість зробити щось корисне для іграшки.  Якщо побачу, що це складно, то залишу все як є… Врешті-решт, можна просто зіграти, щоб з’ясувати усі можливості ченця.

       Знов виконав усю процедуру реєстрації Одинака і потрапив у Колочак. Цього разу на майдані було декілька гравців. Не звертаючи на них увагу, сів на знайоме місце біля паркану. Знайшов чарівне кільце. Активував «Медитацію». Відкрив характеристики. Маю інтелект – сто тридцять шість. Медитація – двадцять, вдача – одиниця. Усі базові характеристики мають одиниці (сила, життя, витривалість і спритність).

      Відкрив очі і побачив поруч ельфа з ніком «Лісак». Гравець присів і уважно дивиться мені в обличчя. Побачивши, що я відкрив очі спитав:

       – Тобі зле?

       – Ні, – посміхнувся я, – можливо, це медитація.

       – А навіщо?– недовірливо прижмурив одне око Лісак.

       – Треба підіймати рівень навичок і вмінь. Можливо, у тебе на голові є зелена шапка!

       – Яка шапка?  – здивувався гравець. – Ти погано бачиш?

       – Ні, – не погодився я, – можливо, сьогодні гарна погода…

      – Ти схибнутий! – образився ельф. – Я хотів зробити тобі цікаву пропозицію, а ти прикидаєшся дурнем…

       – Так, – погодився я, – можливо, я невіглас, тому – йди від мене…

       Лісак зло подивився і відійшов на декілька кроків.

       Уважно роздивляюся навкруги. Один чоловік-НПС має на голові ковпак з дзвіночком. У нього на обличчі маска «Громадянин», але насправді це Блазень… Звідки я це знаю?

       «Увага! Ви активували здатність «Пізнання сутності» (1-й ступінь). Дозволяє розпізнавати ілюзії і схованки першого ступеня».

       Напис виник прямо перед очима! Я смикнувся. Почалося. Дід попереджав мене, але, все одно, я виявився не готовий до нормальної взаємодії з інтерфейсом іграшки. Закрив очі порахував до десяти. Відкрив очі. Знов подивився на Блазня.

       «Увага! Блазень розумний і не передбачуваний. Це небезпечний НПС – може видати шкідливе завдання».

       Це знання з’явилося у мене майже одночасно з поглядом.

    «Увага! Ви перший гравець у Карнавалі з рівнем інтелекту сто тридцять шість. Активована здатність «Правдиве мислення»! Вітаємо! Тепер ви здатні відрізняти правду від брехні!».

     На спідниці жінки-НПС декілька кольорових трикутників. Це  – Коломбіна в масці «Громадянин». Красуня – подружка Арлекіна, але розумніша за нього. В Карнавалі ім’я НПС може бути приховано, але, якщо вчасно виконуєш завдання, то ім’я НПС відкривається. Усі гравці чомусь звертаються тільки до чоловіків. Серед них я побачив двох ченців. Біля жінки нікого нема. Встаю і повільно наближаюся до Коломбіни.

       – Привіт відьма! Як справи?

       – Привіт дурень! Чого тобі?

       – А як ти дізналася, що я дурний?

      – Ти без взуття! Йди до сусіда. Він допоможе тобі заробити грошей на черевики. Без взуття ти швидко помреш. На грядках багато отруйної трави і колючок…

       – Я повинен збирати колючки?

      – Ні. Ти повинен захистити рослини від бур’яну. Рослина має синій колір. Він не любить заліза, тому усе робитимеш руками. Для захисту пальців я даю рукавички, а для бур’яну – пакет. Стережися – бур’ян отруйний. Висмикнув отруйну рослину і одразу ховай в пакет. Ти повинен принести мені сто ростків бур’яну…

       – Невже у відьми на городі не ростуть черевики? – не витримав я. – Нізащо не повірю!

      Жінка знизала плечима. –  А мені начхати на те, у що ти віриш! Май на увазі – якщо помреш раніше, ніж виконаєш завдання, отримаєш покарання. Отже, береш завдання чи ні?

        У мене перед очима з’явився напис «Так/Ні».

      Схоже, що тут не все так просто. Треба поводитися обережніше. Але я чомусь не хочу йти до Арлекіна. Натискаю «Так…» і відчуваю, що у правій кишені щось ворухнулося… У наступну мить мене кудись потягнуло. Мамо! Не встигаю нажахатися і опиняюся на городі. Паросток гостролиста виглядає як трикутник. Довжина листя декілька сантиметрів. Поміж рослин бігають невеличкі зелені жуки. Присів і зосередив зір на бур’яні між двома найближчими паростками гостролисту. Нічого цікавого. Вмикаю медитацію – теж саме. Вдягаю кільце медіуму на вказівний палець і знову дивлюся на те саме місце. Раптом виник напис:

       «Увага! Ви підвищили вміння «Пізнання сутності» на одиницю. Трава між ростками гостролиста почервоніла і у повітрі над нею з’явився напис «Отруйниця». Ближче до себе, побачив на землі невеличкий горіх з білими шипами! До нього тулився напис «Сім’я гостролисту. Отруйні шипи!».  Цікаво, як можна виконати це завдання без взуття і «Пізнання сутності»?

       Вдягаю рукавички, стаю на коліна і починаю працювати. Вирвану траву кидаю до пакету. Сім’я гостролисту – до комірки у кишені. Через двадцять хвилин роблю перерву бо отримав попередження:

        «Ви втомлені. Відпочиньте».

       Сідаю на доріжку, дістаю пляшку і роблю ковток. Вкусив яблуко. На відміну від інших персонажів Карнавалу, у ченця є постійне «джерело» їжі. «Жива» вода у пляшці ніколи не закінчується, а яблуко відновлюється.  Через п’ять хвилин відпочинку витривалість і здоров’я підвищилися на одиницю. За три години одноманітної праці покращив вміння «збирач», витривалість і здоров’я.  Про всяк випадок, спіймав десяток зелених жуків. «Пізнання сутності» не дозволяє визначити назву цієї комахи та її властивості. Нарешті перед очима виник напис:

        «Завдання виконано. Зібрано сто три ростки отруйниці».

       За мить я вже стояв перед жінкою-НПС. Мовчки віддав їй пакет з травою. Після цього у мене в кишені щось дзенькнуло. Це мабуть десять мідних монет – платня за виконання завдання.

       – Ти мене вразив! – посміхнулась Коломбіна. – Замість чобіт – медитація і «Пізнання сутності»! Це не стандартне рішення. Можу дати тобі додаткову нагороду. Є дві пари чарівного взуття. Чоботи «Всюдихід» та «Швидкохід». Обирай! Які подобаються?

        Нічого собі! Я ще нічого не зробив, а вже отримую подарунки.

        – На що вони здатні?

      – «Всюдихід» дає змогу ходити по болоту, а «Швидкохід» – підвищує швидкість. Окрім того, чоботи захищають від отрути і гострих речей…

     Гарні чоботи, але мені не подобаються. Звичайна параноя. Якщо про чоботи дізнаються інші гравці, то «Всюдихід» можуть «позичити» разом з ногами. Заздрість у Карнавалі є двигун усього…

       – Я не можу прийняти такий дарунок. Він дає відчуття комфорту. Ченцю таке не личить…    

       – Вау! Я не пам’ятаю коли хтось відмовився від такого артефакту!

     «Увага! Ви виконали приховане завдання «Халява». Ваш рівень довіри і доброзичливості з персонажами локації «Колочак» зріс на п’ять одиниць! Вміння «Пізнання сутності» підвищилося на одиницю»

        Над головою жінки-НПС виник напис – «Коломбіна».

       – Ти мене зацікавив! Вперше бачу гравця з таким рівнем інтелекту! Поводишся розумно і… не очікувано. Тому, я відкрию тобі рецепт протиотрути. Придбай у крамниці червоний фіал. Кинь у фіал один паросток отруйниці. Я поверну тобі три зайві рослини. Додай одну зелену комаху і сім’я гостролисту. Налий живу воду. За годину фіал змінить колір на жовтий і ти матимеш універсальну протиотруту. Це знання таємне. Запам’ятай – я не відмовлюся, якщо ти подаруєш мені ковток протиотрути. Один ковток дає стовідсотковий захист від усіх видів отрути!

        Коломбіна підняла руку і торкнулася мого чола. Я відчув брязкіт у голові і здригнувся.

       – Все добре! – раптом відчув, що на обличчі жінки, під маскою, виникла посмішка. –  Тепер, в разі потреби, можеш подумки звернутися до мене. «Агов, Коломбіна». Червоний Фіал розрахований на три ковтки…

       Я вклонився, поклавши руку на серце:

       – Обіцяю подарувати тобі ковток протиотрути.

       – Маєш змогу взяти друге завдання. – Поруч з ім’ям жінки виник її рівень – сто сімдесят шість!

        Нічого собі! Приємно мати добрі стосунки з таким НПС.

        – Завдання не дуже складне. – продовжила Коломбіна. – Але потрібен захист від мурах. На городі є чарівна рослина, якій дошкуляють терміти. Вони агресивні, швидкі і від їх укусів людина може померти. Збери двісті комах і принеси мені. Я дам  тобі пляшку. У якості винагороди можеш отримати таємне знання або унікальне вміння. Якщо не впевнений, що впораєшся, то відмовся, бо є ризик для життя.

        В мене перед очима виник напис – «Так/Ні»…

       Натискаю «Так…». Коломбіна уважно дивиться на мене і торкається пальцями правої руки мого чола. За мить перед очима виникає напис «Ви отримали здатність «Тверда шкіра». Захищає від укусів термітів».

       Відчуваю вир телепортації. Опиняюся на початку рядка з паростками Чако! Треба заспокоїтися і не помилитися. Що тут може бути небезпечним? Присів. Вдягнув кільце медіуму на вказівний палець, заплющив очі і почав медитувати. Майже одразу відчуваю, що поруч зі  мною під землею хтось є! Жах! Треба терміново тікати звідси! Але… я не зміг поворухнутися.

      Є тільки одне пояснення тому, що я не піддався паніці і не зрушив з місця. Високий рівень інтелекту та медитація!! Кільце не дозволило мені вийти з трансу і побігти. Після цього одразу з’явилося декілька оголошень:

       «Активована здатності «Мудрість». «Пізнання сутності» – отримало четвертий рівень. У вас є три додаткових очки характеристик».

       Вкидаю по одному очку у «пізнання сутності» і силу. Можливо, саме у Карнавалі,  зможу довести собі, що «якщо є розум, то сила не потрібна»? Дивлюся на землю перед собою. Одразу за місцем, де я присів, проходить якась межа. Колір землі стає більш темнішим. Отакої! Відчуваю, що під землею, на мене чекає Кріт третього рівня!!  Якщо покалічить, то більше я сюди не потраплю!

      Треба перевірити чи діє «Зупинка» під землею! Обережно підіймаюся і, стоячи на лівій нозі, повільно опускаю підошву правої вперед-униз. Відчуття, що під землею є Кріт, зникло. Ставлю праву ногу на землю і спираюсь на неї. Не провалююся! Тепер можна шукати комах. Стаю на коліна і уважно оглядаю паростки Чако. Почав трусити ближчий до мене паросток і одразу побачив терміта. Він впав на землю під рослиною. Одна комаха?!

       Я повзав по тому рядку майже чотири години, але зміг знайти тільки дев’яносто шість термітів. За цей час підвищив витривалість та «пізнання» ще на вісім одиниць. Рівень втоми був не критичний – у жовтому секторі шкали. Боліли коліна і спина, але терміти закінчилися. Дійшов майже до кінця рядка і застиг у розпачі. Що робити? Починати з початку рядка? Залишилося три хвилини до примусового повернення на майдан. Уважно роздивляюсь навколо. Ось воно! Повільно повертаюся і чіпляюсь лівою ногою за праву… Падаю між гілок великого зеленого куща в кінці рядка. Одразу отримую повідомлення:

       «Увага! Ви перший у локації, хто викрив ілюзію і подолав її! Ви отримуєте звання «Руйнівник ілюзій». Радіус дії вміння – десять метрів».

      Вдягаю кільце медіуму на середній палець. Час застиг. Підвівся і швидко протиснувся між паростками Чако і термітником. Присів, швидко висмикнув чотири рослини і сховав до кишені. Вдягнув кільце на вказівний палець. З полегшенням зітхнув і обперся спиною на термітник. Фу-у-у-у! В мене змокла спина і вже не було сил продовжувати шукати мурах. Перед очима з’явилось повідомлення:

      «Увага! Прийміть вітання адміністрації! Вперше в історії Карнавалу одна особа одночасно знешкодила/нейтралізувала більше десяти тисяч агресивних істот! Вміння «Зупинка» отримало максимальний рівень. Ви зробили це не виходячи з початкової локації! Ви отримуєте здатність «Миротворець»! Від тепер, усі гравці та НПС в радіусі п’ятдесят метрів навколо вас не в змозі вбивати один одного. Медитація – плюс двадцять. Пізнання сутності – плюс десять очок. Вільні очки характеристик – тридцять! Бажаєте оприлюднити інформацію? Так/Ні.»

       Натискаю «Ні». П’ятий рівень «Пізнання сутності». Тепер я можу знаходити ілюзії та схованки третього рівня. Мої віртуальні «м’язи» нарощуються шаленими темпами. Дуже корисно притискатися спиною саме до термітників, а не до чогось іншого! У наступну мить і я опинився перед Коломбіною.

     Жінка дивилася на мене так, наче вперше бачила. Виникло враження, що НПС отримала ушкодження і не реагує на мене. Через декілька секунд постать жінки ворухнулася.

        – Ти впевнений, що не порушуєш закони гри? – почув я низький чоловічий голос.

       Поруч зі мною з’явився персонаж у масці «Привид». Чорний плащ, чорний капелюх у вигляді трикутника, біле обличчя з випнутою уперед нижньою щелепою. На поясі під плащем – шпага з гардою. Шпага дозволяє «вимикати» гравців та мобів [7]. «Привиди» мають свої осередки, в межах кожного міста. Вони мешкають разом зі стражниками. Служба безпеки Карнавалу. Сторожею і «привидами» керує військовий комендант. Одночасно він виконує обов’язки начальника міської в’язниці. Усі  коменданти підпорядковані головному «привиду» Ухопії – Карабасу-Басу. Особливо небезпечними чи некерованими гравцями «опікується» помічниця і дружина Карабаса – могутня чаклунка Діва-Карна. Охорону кордонів Ухопії забезпечує королівське військо.

       – Як ти викрив ілюзію? – представник СБ перейшов до справи. – В тебе невеликий загальний рівень.

        – Ну-у-у, – почав я, – можливо уявив твою щелепу і зрозумів, що це неправда…

       – Так-так, – погодився «Привид», – дуже цікаво! А ще цікавіше – якого кольору мізки у ченців? Може разом подивимось?

       – Я згоден, але попереджаю – можливо, що мої мізки дуже смердючі. Зараз дме вітер і цей сморід може отруїти весь Колочак. До речі, маю секретне повідомлення: я дуже розумний і знаю, що коли є вітер, то листя на кущі повинно ворушитися. Якщо повітря рухається, а листя – ні, то це ознака ілюзії. Чи не так? Можу повідомити ще про одну помилку.

     «Привид» на мить застиг і хитнув головою, пропонуючи відійти вбік. За п’ять кроків від Коломбіни від витягнув свою шпагу і намалював на землі двометрове коло.

        – Заходь! – «Привид» став у коло і запросив мене. Нас накрило куполом «Тиша».

        – Яка помилка?

       – Логічна. На грядці мало термітів. Якщо б їх було більше, то я би швидко виконав завдання і не побачив би ані ілюзію, ані термітник…

      – Ти диви! – жваво відреагував «Привид». – Дійсно розумник, але з довгим язиком. Дякую! Отримаєш винагороду, але пізніше. Ти вже можеш вийти з Колочка? Поспішаєш чи маєш намір затриматися?

       – А що таке? – удавано здивувався я. – Щось вийшло з під контролю?

       – Мене повідомили, що у тебе IQ не менше ніж сто двадцять. Це так?

       – Можливо. А що, це погано?

     – Ні. Навпаки. Тут таких немає, а нам потрібна допомога. Треба провести перевірку цієї «пісочниці».  Я дам тобі мапу. Пройди по усіх кутках. Може знайдеш ще якесь неподобство?

       – Добре. Я згоден..

     – Чудово! – зрадів «Привид». – Якщо ще щось знайдеш, то отримаєш корисний артефакт. Можливо. В разі потреби скажи «Привид-привид» і хтось прийде до тебе…

      В наступну мить купол і «Привид» розтали у повітрі. Повертаюся до Коломбіни і витягаю з кишені пляшку з термітами.

       – Забери.

       Пляшка зникла.

       – Що ти тут робиш? – раптом озвалася Коломбіна.

       – Де тут?

       – У Карнавалі…

      Нічого собі! НПС ставить майже філософське питання! І що я повинен відповідати? Невже правду?

       – У такий спосіб я відволікаюся і відновлюю жагу до творчості. Майже усе люди вигадали під час відпочинку або після відпочинку.

       Коломбіна хитнула головою у бік чоловіка-НПС.

       – Йди до Арлекіна. – В нього теж є завдання для ченців. До мене на город ти більше не потрапиш.

      Коломбіна застигла. Пройшло декілька секунд і вона з подивом подивилася на мене. Раптом очі НПС набули скляного блиску і я почув якийсь неприродний голос:

       – Why do wars begin?
       – From lack of mind, – одразу відповів я.
       Нічого собі! Штучний інтелект вирішив збити мене з пантелику чи це якесь випробування?

       Коломбіна застигла і не дивиться у мій бік. Повертаю і прямую до Арлекіна. Уважно дивлюся на його маску. Очі НПС дивляться на мене з ненавистю. Виникає повідомлення:

     «Увага! На вас скоєно напад у початковій локації! НПС Арлекін намагається прочитати ваші думки. Увімкнений захист «999». Віддзеркалити/ ігнорувати? Оберіть…».

       Нічого собі! Я вже забув про флешку від «Mensa». Невже у початковій локації можна напасти на гравця? Що таке «віддзеркалити»? Обираю «Ігнорувати». Мені зарано давати незрозумілі «відповіді». Одразу в центрі екрану з’явилася кнопка жовтого кольору. У центрі – знак запитання. Натискаю. З’являється текст – «Увага! Активовано програми «Захисник» та «Адаптація». В разі нападу у віртуальному світі або в реальному житті телефонуйте за номером 999-000-888-111. Товариство «999» захищає членів суспільства «Mensa». На екрані виникла клавіатура телефону. Натискаю відмову.

      Зупиняюся. Треба тікати звідси. Потягуюсь,  позіхаю і затуляю рот долонею. Повільно повертаюся до паркану і сідаю на «своє» місце. Дивлюся на годинник. Натискаю «Вихід»…

      Спочатку їмо, а потім вивчаємо віртуальні «веселощі». Відчуваю якусь слабкість. Треба відпочити. За вікнами вже темно. Йду на кухню і розігріваю відбивні з курятини. Готую каву. Їм. Те, що відбулося у грі, мені не подобається, але я не буду звертатися до адміністрації Карнавалу. Флешка від «Mensa» – це козир, про який ніхто не знає.    

       Три роки тому, натрапив у Інтернеті на тест Станфорд-Бінет. Стало цікаво – що це за «звір»? Пройшов реєстрацію і виконав тест. Отримав повідомлення від товариства «Mensa[8]», що мій IQ вищий ніж сто тридцять два. Через тиждень отримав запрошення від лондонського відділення «Mensa». Батьки тоді ще були живі і підтримали моє бажання «розвіятися». З мовою проблем не маю – ще з часів школи вільно володію англійською та польською. У Лондоні пройшов офіційне тестування і дізнався, що мій IQ становить сто тридцять шість. Отримав сертифікат і подарунок. Флешка на п’ятсот терабайт з написом «Mensa» – від фірми «Futuris». Чоловік, який подарував флешку, сказав, що її треба вставити у роз’єм комп’ютерного шолому. На флешці – програма, яка забезпечує захист від ментального нападу у комп’ютерних іграшках. Про адаптацію – ані слова.

        Отже, що відбулося? НПС намагався прочитати мої думки у грі і наразився на захист. Ні! Не так! Спочатку Коломбіна підключила мене до мережі місцевого зв’язку з НПС! А потім вже Арлекін спробували прочитати мої думки! Я СПРАВЖНІЙ ДУРЕНЬ! ЛОХ!  Схоже, що у грі «працюють» не окремі злодії, а кримінальне кодло.  Вони взяли під контроль НПС у початковій локації… А може усе це – мої вигадки? Вигадки – загадки. Добре, що цей напад, нарешті, активував програму «Mensa» і вона почала свою нечутну дію.

       Заходжу на Інтернет-форум Карнавалу. Приблизно через годину «блукання» у мережі дізнався, що усі гравці з персонажем «ченець» застрягли в початкових локаціях. НПС видавали не складні завдання. Але ченці скаржилися, що вони не можуть виконати перше завдання від жінки-НПС (!) і погрожували адміністрації бойкотом. Ніхто не встигав зібрати сто рослин отруйниці і гинув від шипів. Адміністрація відповідала, що треба купувати якісне взуття.

       Землі людей, ельфів, гномів та орків складають основу континенту «Літо». На мапі Карнавалу є невеличкий острів та ще три континенти – «Осінь», «Зима» та «Весна». Коли вони відкриються для відвідування? Невідомо.

2

       Зранку повернувся у Карнавал. На майдані побільшало гравців. Опустив праву руку у кишеню і одягнув кільце на вказівний палець. Не встиг підійти до свого улюбленого місця, як до мене підскочила гламурна краля з ніком «Чобіток». Ого! Жінка-швець – це щось незвичайне!?

        – Я тобі подобаюсь? – несподівано прошепотіла Чобіток.

       – Так! – крикнув я і впав на коліна перед красунею. – Я люблю усі чоботи і чобітки Карнавалу! Можливо, я буду любити вас усіх навіть після смерті.

       Чобіток зніяковіла і відсахнулася від мене.

       – Що ти верзеш? Після якої смерті? – жінка озирнулася.

       Дивлячись на її обличчя, зрозумів, що вона розгубилася і намагається  збагнути, як в цій ситуації висловити свою пропозицію… Підняв руки і подивився угору:

       – Боже допоможи! Дай мені силу любити і жаліти усіх істот цього світу!

      Торкнувся чолом  землі і застиг, поклавши руки на її поверхню. Мені конче потрібно виглядати неадекватно і привернути до себе увагу гравців. Може хтось не втримається і скоїть якийсь незвичайний вчинок…  

        «Увага! Одинак отримує покарання за брехню! Ваша заява щодо любові до чобіт не правдива, бо ви досі босий! Тим більше, що ви відмовилися від взуття, яке вам пропонувала Коломбіна. Ваші характеристики (сила, швидкість, мудрість, інтелект) зменшуються до нуля на добу».

       У наступну мить мені стало ЗЛЕ! Таке враження, що з легенів вичавили повітря, а у очі потрапив пісок. Відчуваю слабкість і тремтіння кінцівок. Штучний інтелект вирішив, що якщо любиш взуття, то повинен бути взутим. Ф-у-у-у! Сів біля паркану і натиснув кнопку «Вихід»…

       Вийшов на двір і сів у крісло-гойдалку. Добре, що зараз літо. Сусіди поїхали на відпочинок. Треба зосередитись і вирішити, що робити далі. Вільний час витратив на аналіз помилок. Мабуть, окрім брехливої заяви «про любов до свого ближнього», треба мати якісь матеріальні докази любові. Наприклад, витягти серце з грудей, щоб усі побачили, як воно палає. Інакше штучний інтелект може вирішити, що «моє переповнене любов’ю серце» – це брехня! На жаль, покарання я отримав внаслідок гордині. Одразу, після потрапляння у Карнавал, Одинак повинен був зайти до місцевої каплиці і виконати обряд ініціації. Інакше кажучи, торкнутися вівтаря. Після цього мав отримати благословення цифрового бога Карнаса і потрапити під його опіку. Після «реєстрації» у ченця з’являються вміння «Проповідь», «Лікування», «Жебракування» і «Молитва». Окрім цього «вмикаються» обітниці чистоти, убогості і послуху. Бог карає грішників погіршенням характеристик і вимикає «зайві» здібності. Мені дуже не подобалася обітниця послуху. У разі її прийняття, я повинен був виконувати усі забаганки Карнаса і його посланців! Це мене не влаштовує і я, ще перед потраплянням у гру, вирішив не заходити до каплиці. Замість цифрового бога звернувся до товариства «999». Набираю телефонний номер.

       «Увага! Розмова записується. Назвіть своє прізвище, ім’я та дату народження… Дякуємо. Чекайте на відповідь…»

       Через три хвилини почув чоловічий голос:

       – Дякуємо за довіру. Що відбулося?

     Розповів про те, що відбулося і про свої відчуття. Невідомий чоловік пояснив, що означає «віддзеркалення». В разі нападу, той, хто намагається завдати гравцеві шкоду, може отримати у відповідь таку саму шкоду але сильнішу у декілька разів. Силу «віддзеркалення» і різновид покарання штучний інтелект «Mensa» визначає сам.

      З’являюся у грі і, не дивлячись по сторонах, йду з площі. Час покарання вже минув. Треба знайомитися з місцевим старостою і шукати нові завдання. Потім піду до крамниці і придбаю червоний фіал. Староста Глива стояв біля свого будинку і видавав завдання усім охочим. Поруч з ним стояли три гравці – маг-початківець з чарівною палицею і два учні лікаря. НПС був схожий на гнома. Невисокий зріст, широкі плечі. Сіра сорочка, чорні штани, гарні чоботи і коштовний шкіряний пояс. На поясі – ніж у піхвах. На обличчі – маска «Громадянин».

       – Вітаю, шановний  Глива! – схиляю голову, не відриваючи погляду від очей старости. – У вас є завдання для ченця?

       Бачу невдоволення на обличчі НПС. Він відвів очі і робить вигляд, що нічого не почув.

     Що я маю робити? Відбувається щось незрозуміле. Як і поруч з Коломбіною. Оглядаюсь. Усі отримали завдання і розбіглися. Сідаю на землю і закриваю очі. 

       – Якщо не виконаєш завдання, то зникнуть очки репутації. – Відкриваю очі. Глива дивиться на мене і посміхається.

        В мене перед очима з’явився напис:

        «Знайди те, що само на себе не схоже! Оберіть «Так/Ні».

     Натискаю «Так», бо відступати нема куди. Я вже зрозумів, що це не староста. Спрацювало «Пізнання сутності». На третьому рівні маю відчувати усіх НПС на відстані десять метрів, а я нічого не відчуваю. Це гравець, замаскований під НПС. Він якось отримав здатність видавати завдання і винагороди. Самозванець використовує ілюзію третього рівня! Нічого собі «пісочниця»!

    «Увага! Ви отримали завдання підвищеної складності. Обмеження у часі немає. Нагорода невідома».

       – А якщо знайду?

       – Подарую тобі пляшку Каберне і сувенір на щастя! Він покращить твою цнотливість.

      – Ти з глузду з’їхав? Я тут до кінця літа застрягну! Де розташовано те, що «на себе не схоже»? В лісі чи в селі? Це звір або рослина?

       – Вибач, але… – раптом Глива наблизив своє губи до мого вуха  і прошепотів:

     – Мені заборонили давати підказки ченцям. Це зменшує рівень абсурду у грі. Усім можна, а ченцям – ні…

        Я хитнув головою:

       – Де ти навчився брехати?

       – Брехати? – здивувався Глива і підвівся. – Все. Ти залишився без завдання. Йди звідси.

       Я підвівся, повернувся спиною до старости, зробив декілька кроків  і прошепотів:

       – Привид-привид!

       Повз мене до старости підійшло декілька гравців і почали про щось питати.

       Представник місцевої СБ з’явився поруч і одразу намалював коло. Я не став чекати запрошення і став поруч з Привидом.

       – Що трапилось?

      – Позаду мене гравець прикидається старостою Колочка. Він використовує ілюзію третього рівня…

      – Це неможливо, – заперечив Привид. – Мабуть це тільки припущення, а доказів немає. Чи не так?

       – Так. Це моє припущення,  але ви можете отримати докази.

       – Яким чином?

      – У старости на поясі ніж у піхвах. Це частина ілюзії і її не можна відокремити від усього іншого. Попросіть старосту дати вам ніж. Скажіть, що хочете подивитися на його якість. Він зрозуміє, що його викрили і нападе на вас. Я впевнений, що він намагатиметься вбити чи зачаклувати вас з одної спроби. Цей псевдо староста – маг високого рівня…

       – З одної спроби? – не повірив Привид. – Я бачу, що у нього тільки сороковий рівень…

       Я хитнув головою.

     – Це ілюзія. Кличте допомогу. Можете перевірити – в мене є звання «Руйнівник ілюзій» і «Пізнання сутності» п’ятого рівня.

       Купол розтав разом з Привидом, а поруч зі мною з’явилася струнка дівчина-красуня. Вона була на пів-голови вища за мене. Дивно, але над її головою відсутній нік[9]. Нічого не розуміючи, зазирнув у очі НПС і відчув, що «падаю у безодню». Дівчина посміхнулася і поклала ліву руку мені на поперек.

        – Не сіпайся, – я почув подих незнайомки біля правого вуха. – Пішли до Гливи…

       Боже! В мене спітніла спина і затремтіли ноги. Я відчув, що ота тендітна рука, що лежить в мене на попереку, може з однієї спроби розірвати мене на тисячу шматків.

      Побачивши ченця в обіймах красуні, Глива посміхнувся, але не встиг нічого сказати. З правої долоні дівчини зірвалося фіолетове полум’я і охопило постать гравця. На землі біля наших ніг застигло тіло оголеного чоловіка. Він мав кріпку статуру і зріст під два метри. На обличчі персонажа була маска «Громадянин», а з одягу – лише сірий памперс. Біля голови гравця блимав нік – Звір-Гот. Сто двадцятий рівень. Поруч з нами виникли два Привиди. Вони підхопили паралізоване тіло і зникли разом з ним. Я залишився один біля будинку старости.

       Що це було? Хто була чарівна незнайомка? Невже Діва-Карна? Б-р-р-р! Від тих «обіймів» в мене волосся на тілі встало дибки! Що далі? Мабуть час бігти за фіалом? Подивився на карту. Побачив зелену цятку та шлях до крамниці.

       Через два перетини за рогом «знайшовся» невеличкий кам’яний будиночок. На даху напис «ШОП-ХОЛ». Біля входу сидить ченець на ім’я Серафим. Перед ним  – чашка для жебракування. Підходжу і зупиняюся на відстані одного метра від ченця. Щоб потрапити у крамницю треба переступити через його ноги. Дивлюся на голову Серафима. Поруч з ніком є жовта пляма. Це ознака того, що ченець був в каплиці і знаходиться під захистом бога Карнаса. Погано. Цей гравець здатен поставити мітку «Єретик». Перебуваючи під захистом бога, він може, змінити гілку розвитку і стати «Інквізитором». Це знання з’явилося у мене в голові одразу, як я його побачив. Цікаво, а чому до цього моменту Одинак нічого не знав? Мабуть тому, що я не прочитав довідку до кінця. Схоже, що Одинака очікують неприємності.

        Читаю довідку. «Інквізитор» та його учні  володіють вмінням «Анафема». Це довічне прокляття, яке забороняє гравцям з’являтися в усіх містах, де є храм бога Карнаса. Окрім того, для проклятих ченців у десять разів підвищуються ціни на усі товари і послуги «Карнавалу». Такого не може бути у початковій локації! Використання «Анафеми» можливе тільки за межами пісочниці! Це помилка… або ці гравці свідомо полюють на Одинака.      

       Роблю шаг уперед і намагаюся переступити через ноги Серафима, але той простягає руку і хапає мене за низ габіту.

        – Стій! Проклятий єретик! – кричить Серафим.

      Я відсахнувся назад. Мабуть, цей ченець вже почепив на мене мітку. Тепер, я не маю захисту проти «Анафеми». Знов відбувається щось незвичайне. Майже одночасно з криком Серафима, з-за рогу будівлі вибіг ще один ченець. Брат Онуфрій – «Учень Інквізитора». На голові в ченця чорний каптур з трьома жовтими смугами. Онуфрій махає руками в мій бік – мабуть активує «Анафему».

        «Увага! Напад на гравця у початковій локації! На гравця Одинак скоїв напад гравець Серафим – використав мітку «Єретик». Ченець Онуфрій використав прокляття «Анафема». Обидва гравці отримали благословення бога Карнаса. Зафіксовано потрійне порушення законів Карнавалу! Увімкнуто захист «Mensa». Оберіть – Ігнорувати/Віддзеркалити».

         Обираю «Віддзеркалити».

      «Увага! Бог Карнас отримує прокляття «Анафема» підсилене у сто разів і зникає з теренів Карнавалу. Вміння «Єретик», «Анафема» і гілка розвитку «Інквізитор» назавжди зникають в усіх гравців, що мають персонаж «Ченець». 

       «Увага! У Карнавалі знешкоджене шкідливе програмне забезпечення. Обладунки та зброя, які отримано з порушенням законів Карнавалу, втрачають свої здатності».

[1] Патчем або оновленням називається, зокрема, програмний засіб, що використовується для усунення проблем в програмному забезпеченні або зміни його функціоналу.

[2] НПС (от англ. Non-Player Character) — персонаж в рольових іграх, яким управляє не гравець, а комп’ютер.

 [3] Сет – комплект одягу або обладунків.

[4] Крафтер –  персонаж у віртуальній грі, здатний створювати ігрові речі.

[5] ШІ (скорочення) – штучний інтелект.

[6]  Коефіцієнт інтелекту, або ай-к’ю (англ. IQ — intelligence quotient), — кількісна оцінка рівня інтелекту людини.

[7] НПС та монстри у комп’ютерній грі.

[8] «Mensa» – товариство для розумних людей, з єдиною вимогою для вступу – високим IQ (Вікіпедія).

[9] Нік ( англ. nickname) – кличка, прізвисько, псевдонім

Повернутися до конкурсу: Вийти за межі